zeynep1401 korkutmak istemem sizi ama Vegaferon benim kızımda kanlı kaka yaptı. Sadece on-onbeş gün falan kullandık. Alerji sandık başta alerji maması başladık , testler yapıldı negatif çıktı. Ben gözlemledim. Damlayı bıraktık ve sorun ortadan kalktı. Kimi bebeğe iyi gelmiyor. Doktorumuz Sidefer önerdi ona geçtik. Yani keşke kullanmasaydık diyorum. Hemde içeriği iyi değilmiş ben bilmiyordum bunu.