irmknmz merhaba maalesef benimde sütüm aynı şekilde. Bu sistemin sadece hortumunu aldım ve evde kullanmadığım bir biberon vardı onun ucunu biraz keserek kullandım. Ama benim bebeğim de 3.5 aylıktı ve hortumu fark edip diliyle ittiği için kullanamadım. Sanırım bu sistem bebek daha küçükken kullanılmalı. Yani keşke yenidoğan döneminde bilseydim diyorum