Kızım 13 aylık sütüm çok az yetmiyor zaten memeye düşkün olduğu için ek gıda kesinlikle yemiyor kilosu aynına göre zayıf bir çocuk kilo almıyor memeden kesmeyi düşünüyorum ek gıda yesin en azından öylelikle belki kilo alır diyorum sizce nasıl keserim ne yapmam gerekiyor kesmeli miyim