Arkadaşlar merhaba. Oğlum 3 yaşında tuvaletle ilgili her şeyi biliyor klozetine de alaturkaya da yapıp su tutup elini yıkıyor. Sadece şöyle bir problem var bez varken söylüyor bezi çıkarsam söylemiyor ne yapmalıyım tamamen bezi çıkarıp atacak mıyım bu arada öğle uykusu falan da var ve 2 3 saat arası da uyuyor bez bağlamalı mıyım yardım lütfen