Merhaba arkadaşlar. Aslında gittiğimiz başka hastane var fakat eşimin iş saatleri yüzünden tek gitmek zorunda kalıyorum. Aşılarda zorlanıyorum açıkçası. Hep eşim tutuyordu bebeğimizi ben biraz paniğim 🤦🏻♀️ medipolün mesai saatleri cumartesi günü biraz daha uzun. Eşimle gitme şansım var. Gittiğiniz memnun kaldığınız bir doktor var mı ?