Merhaba bende epey araştırmıştım mollers tutti furitti aldım küçük boy olanını aldım cam şişe ve çok uzun zaman kullanıyorsunuz küçük boy almanızı öneririm tadı ve içimi çok kolay ancak diğer markalarda da oluyor mu bilmiyorum ama balık kokusu çok oluyor :)