Kızlar benim kulak zarım çökmüştü. Çocukluğumdan bu yana 3 kez genel anesteziyle tüp takıldı. Son takıldığıda attı attıktan sonra bi sıkıntı yaşamadım taa ki 3 gün öncesine kadar. Kulağım tıkandı duymamaya başladı. Bugün doktora gittim. Doktor yine tüp takılması gerektiğini söyledi ama hamile olduğumu söyledim lokal anesteziyle takılabilir bir sıkıntı olmaz dedi. Daha çok yeni olduğu içinde henüz kadın doğum doktoruna gitmedim daha 3+6’dayız. Başına gelen var mı böyle bir durum ya da hamilelikte lokal anesteziyle işlem yapanlar. Kesi dikiş vs hiç bişey yok bu arada sadece dış kulaktan tüpü içeri yerleştirecekler 🥲