gizememre kızımı. Daha önce sorunu vardı geçende düştü baygınlık geçirdi kusma falan vardı hareketlerinde sorun var kendini tutmaiyor düşme bayılma gibi sorunları çıktı ortaya noroiji doktoruna göstermem gerekiyor
Ama ailenden bir kaç kişi daha önce gitmişti ne olur olmaz 12 saat yatmasin uykusuz olsun orda yatacak başına cihaz takılacak eğer uykusu yoksa kalırsın ilaki falan denildi