Annembilir Oğlum bugün 6 yasına giriyor yarın 1 e başlicaz son motive olsun dedim ama nasıl olmuş nasıl düzenlerin fikirlere açığım
demir2606 Annembilir pasta güzel olmuş ancak oyuncaklar yerine şeker hamuru ile araba vs yapsanız saha hoş dururmış elinize sağlık
prenses37 Annembilir cok fazla karisik sivama yerine seker hamuru kullansaydiniz keske oyuncaklarida dha guzl seyler konulabilirdi
mamacitaa_ Annembilir Biraz özensiz olmuş, oyuncakları direkt pastanın üzerine koymaniz da hoş olmamış.
forumgurmesi Pek beğenmedim özensiz görünüyor keşke daha özenli sıvama yapsaydınız. Oyuncaklar yerine şeker hamurundan figürler olmalıydı böyle hijyenik görünmüyor. Pasta üzerine yenilmeyecek malzeme konulmasını doğru bulmuyorum.
Annembilir forumgurmesi şeker hamuru yokki nerden alırım bilmiyorum birde onunla birşey yapmayı bilmiyorum
Deletedmom_897 Annembilir Ellerinize sağlık ama pek beğenmedim beb açıkçası cok karışık .Sıvasını daha düzgün yapıp oyuncakları azaltabilirsiniz araba balon ev merdiven alaksiz olmuş bir grup seçin mesela sadece araba olabilir
forumgurmesi Annembilir oyuncakların birbiri ile bütünlüğü yok. O tren yolu orda çok anlamsız mesela. Yada o biblolar mesela alçıdan sanırım çok ağır pastayı da çökertir. Daha farklı ve sade bir dizayn yapabilirsiniz. Şeker hamuru migroslarda satılıyor.
miran69_ Annembilir sivamasi tam olmamis ve çok oyuncak var uzerinde biraz azaltin ama yinede emek vermişsiniz okadar elinize sağlık hayırlı yaşları olsun oglunuzun
uykucukoalaa Annembilir beğenemedim çok özensiz ve oyuncaklar manasız hijyenik değil yeniden düzenleyin bence
suhedaaaaa Annembilir Harley Queen: ben ne alaka? Her şey birbiriyle bağlantısız. Şaka yaptığınızı düşünmek istiyorum
myavocado Annembilir Annembilir ben genel olarak beğendim, ama yanlarda ve alt kattaki oyuncaklar olmayıp sadece üst süsleme kalsa daha sade ve şık gözükür sanki. Bir de buzdolabında biraz donduktan sonra sıvamayı sparula ile düzeltmek daha kolay oluyor son bir düzeltme yapmak.