Yesimkuzey bizde sarılık geçirdik bebeğim göğsümde uyuyordu ve doysun diye hep sağarak verdim sonrada güğsü daha almadı :) 2,5 aydır sağıyorum ve gerçekten sütüm çok arttı hatta hepsini içemiyor. Memeye alıştırmak o kadar zorki tepiniyodu resmen artık sağmak daha kolayıma geliyor. İçtikten sonra sağıp termal çantaya koyuyorum böylece açıktığında sağmkla uğraşmıyorum yetişemem diye. Silikon uç falan hepsini denedim ama olmuyo biberon daha rahatına geliyo memeden çekemiyo. Lansinoh sağma mak kullanıyorum powerbank ile de çalışıyor dışarda falanda çok rahat sağabiliyorım artık alıştım. Baktım emmiyor bende sağma işini kabullendim ☺️