Defneninannesi Selamlar, 4. Aya kadar monovit veriyordu sağlık ocağı d vitamini olarak. 5. Ayda Tera D3 vermişler kayınvalideme. Ondan almasını rica etmiştim. Neden değişti acaba? Sizinde böyle mi?
G_ADAN Defneninannesi başka eczacılarla anlaşıyorlar o yüzden değişiyor. Tera d3 bizde çok kabızlık ve gaz yaptı devit3 kullanıyorum. Mpnovit sizdr sıkıntı yapmadıysa eczaneden alın 5 7 lira aradı bir şey zaten.