elfmrl123 8 ay 10 günlük bebeğim 4. Dişi ilk dişi 5 buçuk aylıkken çıktı 2. Dişin çıktığını anlamadım bile ama bu üst dişler mahvetti oğlumu 2si Birden çıkmaya başladı bütün gece ateşten mahvoldu çocuk tek dileğim bian önce çıkması sizin bebişlerde durum ne
alparslancimm elfmrl123 bizde 9 aylığız 4 diş var evet çok zor bu dönem hastalık ateş zorluyor günah yavrularımıza
SuMisalii elfmrl123 maşallah sizinde bizimki gibi erken çıkmış. Kızım şuan 10 aylık 6 dişi var. Biz her dişte hastanedeyiz mutlaka.
12betul elfmrl123 7 ay 25 günlük 2 diş var ilki 6. Ayda çıktı ikincisi 7. Ayda Sanırım bizim de üst dişler gelecek . Görünürde birler yok ama kaşıma huzursuzluk uyku düzensizlikleri var . Bizde 2 dişte ateş oldu hem de inatçı ateş ilaçsız geçmedi ya
nurhayat97 12betul aynı gün doğurmuşuz sanırım 🥲 bizim de aynı 2 alt dişi çıktı ikisini de bu ay içinde çıkardı bende merak ediyorum üst ne zaman gelir acaba ateş yoktu ama çok huzursuzdu sık uyanma sık emme isteği uykuya zor dalma falan
miniminisevgilimm elfmrl123 11,5 aylık 8 dişi var bizde çok erken çıkardık 5 ay 12 günlüktü ilk 2 dişi çıktığında.. ama şuan azıları gelmeye çalışıyor 1 aydır doktor çok şişler diyor hala gelemediler mahvolduk 😔
elfmrl123 miniminisevgilimm busrasya23 neler yapıyorsunuz çocuk huzursuzlanınca benimki asla uyumak istemiyor sürekli ağlıyor mız mız acısını hafifletmek için ne yapabilirim öneriniz var mı
busrasya23 elfmrl123 10 aylık olacak 3. Üst diş yeni baş gösterdi üç diş de patlamak üzere üst dişler gerçekten çok zorluyor
miniminisevgilimm elfmrl123 çok çok huysuzlanmadığı sürece gönlünü etmeye çalışıyorum ama çok huysuzsa uykuya bile dalamıyorsa ağrı kesici veriyorum.. bol bol kaşımak istiyorlar soğuk şeyler rahatlatıyor salatalık havuç veriyorum eline.. zeytinyağı karanfil çok iyi geliyormuş bir türlü yapmaya fırsatım olmadı
ebrar344 elfmrl123 diş jeli verdi babamız eczacı onu kullanıyoruz baya rahatladı adı da calgel doktorunuza danışın Tabikide siz 🌸