mbabygirlm İnternette görüyorum sakin ailenin sakin çocuğu olur,sinirli hırçın ailenin de sinirli olur vs gibi videolar karşıma çıkıyor. Çocuklar belli yaşlarda sendrom yaşıyorlar. Merak ediyorum cidden öyle ki
3kedili2bebekli mbabygirlm biz eşimle kısmen sakin insanlarız bebeklerimiz tabi ki bebek yani mizmizlik huysuzluk oluyor ama genel olarak uyumlu çocuklar öyle ağlama krizleri su bu olmaz bir arkadasimiz var ikisi de çok agresif gergin insanlar çocukları onlardan beter teyzemin çocuğu aynı şekilde evde sürekli bir gerginlik oluyor cocuk çok sinirli hırçın agresif
sahrabalam2 mbabygirlm bence aile ortamı kesinlikle etkiliyor eşimin babası deccal gibi bir adam böyle bir ortamda üç çocuk büyümüş ve eşim anlattığı zaman travmalarının olduğunu anlayabiliyorum
Dmt-01 mbabygirlm yani bebekken etkilediğini düşünüyorum ben sakin bi insanımdır bebeğimde sakindi.eşimde sakindir yani.Bi arkadaşım sakin değildir herşeyi kendine stres yapar evdde sürekli bi kargaşa vardır bebekleri olduğunda hiç durmazdı sürekli ağlardı annesi gelmiş kızın bebek ondada durmuyor filan ben gittiğimde kucağıma alınca çocuk gıkını çıkarmazdı mesela.Sakin sakin etrafı izler mamasını içer uykusu varsa uyurdu
allwrite Sendromlar, ataklar gelip geçecek. Ama çocuğun, evin ruhunu, anne ve babanın psikolojisini tıpkı bir sünger gibi çektiği bir gerçek. Anne baba sakinse çocuk da sakin bir birey olur bence.
ciray mbabygirlm “Görgülü kuşlar gördüğünü işler, görmedik kuşlar ne görsün ki ne işler?” Yani çocuk ne görürse onu benimser, onu yansıtır.
aslhnkrts mbabygirlm ben gergin sinirli insanım kocam aşırı sakin , kızım yarı ona yarı bana çekmiş ama genel olarak uyumlu sakşndir