mer_ann ikisini de kullandım yürüteç ayakta durmasını . Ayaklarıyla hareket etmesini falan geliştirdi kızımda 7. Aylıktı yürüteçe koydugumuz da . 1 yaşına girince de yürüme arkadaşı almıştık onu dışarda kullandık yürümesine gerçekten etki etti. Benim kızım prematüre olduğu için gelişimi normal bebeğe göre biraz geç oluyor. 10 aylıkken sıralamasına rağmen 15 aylıkken yürüdü . Ayak ucuna basma gibi bi durum olmadı hiç