papatya0909 Orduevi’nde yer bulamadık işkur Misafirhanesi bakıyoruz daha önce burada kalan ya da içini bilen var mı yorumlara baktığımda içinin kötü olduğunu falan okudum. Bazılarıda iyi yazmış bilemedik. Giden yada bilen varmı?