Başına geleniniz varmı nasıl geçer çok çaresizim doktor doktor dolaştık test yapılması gerek ama ilaç kullanırken yapılmıyormuş kullanmasamda vücudu kabarıyor kızarıyor yaklaşık 11,12 gündür bu durumdayız kortizonlu iğne kullandık 3 gün ona rağmen bugün yine aynı oldu bazı günler hepsi geçmiş oluyo yediği bişeydenmi neden oluyoe anlayamıyorum çocuk yeni okula başladı bu halde napacağım bilmiyorum çok zor bi durum çok