aselefekuzular kızlar merhaba kızım 1 bucuk yasında sacları hala yok cıkması icin uapılabilecek bisey var mı
allwrite Merhaba. Hiç mi yok yoksa hala çok ince olduğu için mi öyle yazdınız? Çok inceyse biraz kısaltmayı denediniz mi? Benim kızım 13 aylık, 1 ay önce birazcık aldım uçlarından, hem gürleşti gibi geliyor hem de hemen uzadı bile.