Kızlar benim kedim doğum yaptığımdan beri kaynanamdaydı şuan oğlum 4 buçuk aylık oldu artık kedimizi geri aldık eşim bugün kedimizin aşılarını yaptırmaya gidicek ne önlemler alıyorsunuz bebekler için hani benim kedim zaten zararsız oğluma zarar vermez ama tüyleri için iç dış parazit yaptıracak başka yapılması gerek aşı varmı ben evi sürekli süpürüp silmeyi tüye dikkat etmeyi düşünüyorum ama kedim zararsız olduğu için esirgemem aynı sevgiyi ikisine göstermeye özen gösteriyoruz sizde durumlar nasıl neler yapıyorsunuz nasıl geçiyo kedi ve bebek serüveniniz