Bizim yeni yeni geçiyor ama anlamadım büyük insan gibi oksuruyor. Dün zaten kontrolü de vardı prospan vermişti geçmezse antibiyotik başlatılan demişti baktı çok şükür geçmiş dedi. Oksuruyor ama dedim balgam atmaya çalışıyor dedi prospanı hatta kes verme dedi. 6 aylik bebegim tam uyuycak bi öksürük hop uyanıyor çok uzuluyorum 😯