Ben 3 kez alışveriş yaptım aldığım 3 ürünün3ünde de mağdur oldum 2sini iade etmek zorunda kaldım. Evet ürün modelleri çok güzel ama Kalıpları bir değişik bence. Aldığın hiç bir ürün kendi bedenimi almama rağmen, satıcıyla iletişime geçip vücut ölçülerime göre beden seçmemde destek almama rağmen ben kesinlikle beğenmedim. O iade etmediğim ürün de 2 3 yıkamadan sonra tüylenme yapmıştı.
Ayrıyetten iade sürecinde para iadesini yapana kadar insanı süründürüyorlar resmen. 14 günde iade diyorlar, 14 gün doluyor 14 iş günü diyorlar hafta sonlarını çıkartıyorlar 14 iş günü de doluyor belki kaç defa yazdım, aradım da kaç gün sonrası öyle para iademi yaptılar. Bir daha asla alışveriş yapmayacağım bir sayfadır kesinlikle. Benimle birlikte yine hem kalıp yönünden hem de para iadesi yönünden maduriyet yaşamış 2 -3 arkadaşım da var çevremden.