nskrt Kizlar nasil gidiyor siz de son durumlar ne? Asilarini yaptirdiniz mi? Uykular nasil bizim feci, 1 saat kucagimda dolastiriyorum 10 dk kucakta uyuyor delircem yerine yatirdigimda 10 dk bile uyumuyor 🫠🫠
axp nskrt bebeğim 3 aylık oldu bugün tam 2 saat en az uyanık kalıyor gün içinde sonra yatırıyorum beşiğine nini acıyorum salayarak uyutuyorum hemen uyuyor şükür
fyzanr nskrt benim de öyleydi resmen kollarım kopuyordu sallamaktan yerine koyduğum da 10 dk da uyanıyordu son çare hamak beşikte çare bulduk suan o kadar rahatız ki meğer bebeğim uykusuzluktan huysuzmus hep
sinemmc Ben de mi sadece böyle diyordum ama herkes de böyle galiba . 2 aylık kızım aşılarımızı da yaptırdık sonra bi huysuzlaştı . Dediğiniz gibi kucakta uyuyor yatınca ağlaya ağlaya kalkıyor. 2025 bebeleri fena olucak belli 😃
nskrt sinemmc gercekten asidan sonra huy degistiriyor bebekler derlerdi tam oyle oldu. Asidan once de yine kucaginda uyuyordu ama en azindan kucaktada olsa uyuyordu
tazeannevebebegi Bizde de öyle kucakta uyuyor yatirinca uyaniyor max 15 dk falan uyumus oluyor emerken uyuyor bırakıp yatirinca yine uyaniyor boyle gidecek galiba