2 Günde 1 Beta HCG Kan Veriyorum Aynı Saatte Gece 3’de Verdiğim 546’dan 944 Çıkmış Doktora Gitsem Kese Gözükür Mü Doktorum 2 Gün Sonra Tekrar Dedi Başına Böyle Birşey Gelen Varmı Yükselme İyide Demiyor Kötüde Demiyor Sağlıksız Dış Gebelik Boş Gebelik Olabilir Diyor Başına Gelen Varsa Lütfen Beni Aydınlatabilir Mi.