Arkadaşlar merhaba, bebeğimin yarın 2aylık aşıları var. Doktorum rotarix aşısı yaptırabileceğimi söyledi. Yalnız ben 3 aşının ardından bi de rota aşısı yaptırsam bebeğime ağır gelir mi diye endişe duyuyorum. Bir de rotarix aşısı ile ilgili internette olumsuz haber okudum bi bilginiz var mı