hepbahar123 çocuğunuzun burnu aktığında anaokuluna göndermezseniz inanın hiçbir zaman gidemez. Sürekli burnu akıyor çocukların. Bizim kreşte şöle bi kural vardı. Ateşi varsa, keyifsizse, kusma varsa, ishal varsa ve yeni yeni hapşırık başladıysa göndermiyorduk. Onun dışında iyileşmiş ama sadece burnu akan çocuğu gönderiyorduk