Diyet yapmayı kimseye tavsiye etmiyorum ben az biraz ölçülü ve beli bir saaten sonra yemeyi kestiginizde zaten kendi kendinize veve kalıcı olarak zayifliyorsuniz ben 115 kilodan 78 kiloya düştüm ve hayla kilo veriyorum diyetle bu giden kilolar asla kalıcı olmazdı hatta misliyle geri alırdım ama ne kendimi kisitliyorum ne yasak koulyuyorum her istediğimi ölçülü bir şekilde yiyorum akşam beşten sonrada durup bedenimi dinlendiriyorum bukadar