Merhaba, 1 aylık bebeğimle emzirme savaşı veriyorum. Sağ göğsümü her tuttuğunda ağlıyorum bıçak saplanır gibi acı hissediyorum her çektiğinde de iğneler batıyormuş gibi. Meme ucunda yara yok gözle görülür. Meme ucu ile kahverengi bölge arasında beyaz bi nokta gördüm.internette arattığımda süt incisine benzettim .lansinoh doğumdan beri kullanıyorum gümüş kapakta . Garmasan pomat da sürdüm bana mısın demiyor.sağıp da vereyim dedim ama yine acı devam ediyor. Nasıl geçer ilaç mı kullanmalıyım.bunun için kadın doğuma ya da genel cerrahi ye mi çıkmalıyım?