Hayır
5 üzeride gebelik düşünülür ozamanbile hemen gebesin denmez.
Örneğin benim beta 11 cıktı 3 gün sonra 8 e düştü kimyasalmış gibi gibi.( ama bu erken yapınca testi karşılaşılıyor)
Hamile değilsiniz
Ayrıca idrarda silik çıkıp kanda negatif çıkması mümkün değil çünkü ilk kanda belli olur zaten gebelik idrarda değil.