Oğlum 2 yaşında hep uykuya zor dalan bi çocuktu baştan beri sallayarak uyutabiliyorum 1 aydır gece 1 saat bi buçuk saat bazen 2 saat uğraştığım oluyor ayamda sallıyım diyorum iniyor gelmiyor tekrar yatırınca ağlıyor ama uykusu var yani belli bi süre geziyor oynuyor tekrar sakinleştirip sallıyorum durursa uyutabiliyorum geceleri de 3 gbı uyanıyor 1 2 saat uyanık kalıyor sonra uyuyor dün gece 22.30 da başladım uyutmak için 1 30 da uyudu 4tanede azı dişi çıkıyor belki gece uyanmaları bundandır diye düşündüm dişleri de baya çıkmış artık ama öğle uykusunu da 1 haftadır uyumuyordu uyutamıyodum dün uyudu oda maks 1 yada 1,5 saat uzun bi öğle uykumuzda yok biraz uzun oldu k. B 2 yaşında olupta bu şekilde uyku prıblemi yaşayan varmı elbette geçiçi ama gecede kalkıp 1 2 saat uyanık kalması beni bitirmiş durumda 🙃