Merhabalar. Destekli oturmada bebeğin yastık vs koymayınca hemen düşüyor olması gerekir. Yastık koymadan oturabiliyor dengesini sağlıyorsa desteksiz oturuyordur. Ayınızı bilmiyorum ama desteksiz oturma 6,7 aylarda olur. Nesneye düşmeden uzanması da 9.ayı bulabilir. 9 aydan sonra hala uzanmak dengesini bozuyorsa doktorunuza danışmanız gerekir.