Oğlum 4,5 yaşında 20 aylık olduğundan beri kreş anaokulu gitti hep yarım gün gitti ama .simdi ben evdeyim ücretsiz izindeyim bu sene kardeşleri oldu onu da bu sene evde tutayım biraz dinlensin dedim ama hata mı yaptım diyorum eğitimciyim ilerde okuldan sıkılmasından çok korktum acıkcası