uzun02 benimki de 8.30 da kalkıyordu şu son 1 haftadır 6da ağlamaya başlıyor 13 aylık.dün Dr a gittim tahlil için ,Dr aynı zamanda uyku ile ilgileniyorum dedi şansıma:)Hemde devlet hastanesinde .sonra anket yaptık bir bebeğin rutini olması gerekenleri söyledi bana 15 gün sonra rutinleri uygulayıp gideceğim .ama bizim beklediğimiz bir bebeğin 07.30 da uyanmış olması dedi en sağlıklısı budur dedi.