ayseeguull Kızlar oğlum bugün tam dört aylık oldu adet olmayı bekliyorum spiral taktırmayı düşünüyorum nasıl duydu açıyor mu takılırken
anneyimmmben ayseeguull acımıyor saniyelik bir şey zaten sinek ısırığı gibi konuşurken hemen takıveriyor sen anlamıyorsun
anneyimmmben ayseeguull kimisi dayanamıyorum diyor ama anlamıyorum yani olduki hadi diyelim acıdı saatlerce dogum sancısı çektik biz 2 saniyelik acı ne der bize
Kayra_68_aksaray ayseeguull acımıyor canım korkacak birşey yok gerçekten bi tık diyelim eline diken battı bilen batması bile da fazla acı veriyor
Nzck Regl iken gitmende fayda var rahim duvarıyla ilgili bir konu. Benim acı eşiğim yüksektir ama tansiyonum düşmüştü. Mutlaka tok gitmelisin.