Poyrazmom0 benim sağ göğsümün kenarı kızarmıştı taş gibiydi ve dediğiniz gibi sağa sola asla dönemiyordum,ateşim 42ye çıkmıştı üşüyordum acile gitmiştim antibiyotik kullanarak bol bol sağım yapıp sıcak suyla masaj yapmıştım. Sağım yaparken acıyor sonrasında biraz rahatlıyorsunuz,geçmiş olsun 🥺