Benim eşimin akrabası aynı zamanda eltimin damadı daha 3 günlük bebeğime pazarda satılan dandirik 5 tllik tır oyuncaklardan almıştı😂tabi onuda eltimin çocuğu götürdü kendiyle yasa kayboldu pek hatırlamıyorum 2 ci oğlumda da eltim 20 tl verdi durumu çok iyi bu arada aldığım ikramlılar daha pahalıydı😂😂🤦♀️