Kızlar bebeğim 18 aylık. El ayak ağız hastalığına yakalandı. Dün fark ettik hemen gittik doktora. Antibiyotik, ağrı kesici, krem falan yazdı ama kızım kaşıntıdan duramıyor. Hiç uyuyamıyor. Başına gelen var mı? Bu kaşıntıyı nasıl gidereceğimi bilmiyorum. Uykusuzluktan da kaşıntıdan da duramıyor