shiningmother34 Kızlar elimi kestim ekmek doğrarken şuan :( sizce doktorluk mu dikişten çok korktuğum için gidemiyorum belki hemşire vardır aramızda🫣
LezizeNine shiningmother34 offf içim acıdı ya çok geçmiş olsun canım acile git ama dikiş istemiyorsan kaynar belki kendi kendine
shiningmother34 Hayatımda hiç bi yerim kesilmedi sezeryan doğumum hariç ömrümde dikiş nedir bilmiyorum çok korkuyorum acır mı 🥺🥺
Ballikizim99 Benzer şekilde kesmiştim bu kadar değildi doktora gitmedim ama iz kaldı baya bence gidin acile
dlraaa shiningmother34 çok geçmiş olsun. Korkma dikis atılması gerekiyorsa atsınlar uyustururlar en kötü bu şekilde kalıp enfeksiyon falan olmasından iyi canim git mutlaka hastaneye hemen
bsrakurt geçmiş olsun😰 git kesin acile korksan bile daha kötüsü olmasın nasıl dayaniyosun acısına pansuman fln da yapar
banumeral23 Merhaba bende dün başparmağımı aynı şekilde kestim 3 dikişim var antibiyotik başladık hemen gitmelisin Allah korusun mikrop kapar korkma çok acımıyor geçmiş olsun 💐
AtesPerisi Geçmiş olsun canım bence acile gitmelisin dikiş atılması gerekiyorsa atarlar durma bence git hemen