Arkadaşlar merhaba, sezeryanla doğum yaptım kızım 1.5 aylık başta sütüm hiç gelmediği için sonrasındada yeterli gelmediği için ilk 1 ay mama olarak sma verdim kaka yada gaz problemi olmamıştı günde 6 7 kez kaka yapıyordu sonra günde 1e düştü ama bütün gün sancı çekmeye başladı yapana kadar mama iyi gelmemeye başlamıştır diye bi iki kişiden duyup bebevita aldım kakası gazı normale döndü onlada ilgili kötü yorumlar okuyunca aptamil aldım bundada günde 1 kaka ve olana kadar gene bütün gün sancı olmaya başladı elimde sma ve aptamil var daha bi iki kere kullandım bugün iyice baktım bebevita için kötü kadar iyide yorum var çocuğa eziyet etmekte istemiyorum bebevita alsam bi ondan bi ondan şeklinde versem sorun olur mu 2 hafta sonra işe başlıcam sağıp besleyebilcek kadar sütüm gelmiyo o yüzden mama işini çözmem lazım en azından ben işteyken mama yer sütüm toparlanır sağabilirim yada gelince emziririm bi düzene oturturum ama mama konusunda fikre ihtiyacım var aptamil 2gğn oldu daha başlayalı alışır mı yoksa ilk günden yapamıyosa öyle mi devam eder bebevita almalımıyım uzun oldu kusura bakmayın ama çevremdekilerle konuşmaya başlayınca konu direk ‘sütün yok’ ‘şunun nasıl çok geliyodu’ falan gibi şeylere bağlandığı için artık konuşmuyorum kimseyle sizlere sormak istedim