Kızlar bir oğlum var 3 yaşında. Son 3 aydır gebelik planlıyoruz ve deniyoruz ama sonuç yok. Sizler gebe kalmak için neler yaptınız? Folik asit kullanıyorum, kan değerlerim de normal. Planlı olarak gebe kalmak istiyorum bu ay tutsa harika olur. Var mı böyle şöyle yaptık oldu diyen. Fikirlerinize önerilerinize açığım 🌼