Kızlar bebeğim bazı geceler ayağını tutarak ağlaya ağlaya uykularından uyanıyor ayağını gösteriyor ağlıyor hüngür hüngür az öncede öyle uyandı calpol verdim uyutuyorum kolarımda. Gündüzleri bazen ağlıyor yürümüyor yan basıyor başlarda dikkat çekmek için yapıyor sanıyordum sıklaştı ve ağlamalar başladı doktora gideceğiz ama ben anlamaya çalışıyorum nedir bu? Büyüyor kemikleri ağrıyor diyordum ama bilmiyorum başına gelen oldu mu bu arada düşme vurma olmadı şişlik derseniz ayağı tombik ve etli anlayamıyorum