Doğum yapalı ne kadar oldu, dikiş izi çok belirgin mi?
Yapan doktora göre değişiyor mu bu durum merak ediyorum. Kimisinin estetik dikiş oluyormuş bir sene oldu neredeyse belli değil diyeni duymuştum. Benim çok belli hala tekrar hamileyim ondan mı bilmiyorum. Doktoruma soracağım bu kontrolde bu kadar iz kalması normal mi diye sizinkiler nasıl merak ettim anneler 🫠🥹