Aselzeliha Ipek1605 evet gerçekten de o duygunun bi tarifi yok inşallah düzelir. Bu aralar kendime bakamadım sanırım gribe de yakalandım. Rabbim büyüktür.
Aselzeliha Mylittleboy aynen yumuşacık süt yok gibi sağıyorum çok az çıkıyor bide bizim kızın emme problemi de var biraz iki saat gönlünü alıp sakinleşince anca veriyorum🤗
Defnecikkk Aselzeliha benimki de 3 bucuk aylık emmek istemiyor emincede 2 3 dakika sonra ıkınmaya başlıyor emmiyor sizdede oluyor mu
Aselzeliha Defnecikkk sormayın bu emme problemini bi yenemedim benim bebeğimde öyle 2-3 dakika emiyor bırakıyor. Tekrar veriyorum almıyor. Zaman geçmesini bekliyorum yine aynı 2-3 dakika pes ettim ara sıra sağıp biberonla veriyorum.
Guldendikmen Aselzeliha valla sana net bir şey söyliyim sütüm azalıyor diye çok stres yaptı senin gibi denemediğim bir şey kalmadı ümidi kestim kafama takmamaya başladım çok şükür şuan 14 aylık oğlum var sütüm birini emerken diğerinden akıyor. He bir ara ineklere bile özenmiştim kafayı yemiştim o derece
Aselzeliha Guldendikmen valla takmayım diyorum da olmuyor. Ama pes etmeyeceğim geri getireceğim inşallah Allahın izniyle. Önceden çok iyiydi. Sağıp sağıp buzluğa bile attıydım. Şimdi buzluktan çıkarıp vermeye başladım o derece. 3 saatte sağıyorum ama yok biberon dolmuyor iki göğsümden.
Defnecikkk Aselzeliha bende öyle yapıyorum peki sağınca ne kadar çıkıyor bu aralar bende az çıkıyor da herkeste mı böyle merak ediyorim
uyanik_ikra06 Aselzeliha canım öyle çaylara falan para verme bence. Tahin pekmez bol su havuç helva dut kurusu güzel süt yapıyor . Doğal şeylerden yemeye bak suyu ihmal etme
Aselzeliha uyanik_ikra06 aslında tatlı şeyler yediğimiz zaman vücut su ihtiyacı hissediyormuş. O yüzdrn tahin pekmez felan yeyin diyorlar. Genelde onlar kalori yapıyormuş. Ama yemekte fayda var. Bulgur pilavı ve soğanı da çok önerdiler.
uyanik_ikra06 Aselzeliha canım o hazır içecekler de de zaten sadece şeker var en azından doğal beslenirsin. O rezene caylarinda falan sadece yüzde 1 rezene içeriyor yaziyo üzerinde . Evet bulgur yeşil ve kuru soğan çok çok faydalı ve gerçekten süte çok etkili
Gamzec Aselzeliha oyle olmasının sebebı sutun azalmasından degılmiş cnm. 3 aydna sonra vucut bebegın ıhtıyacı olan mıktarı ogrenıp cpcuk emeye baslynca sut uretımını başlatıyormuş. Sen bebegn kılosundan ve kırlettıgı bezden bak yetıp yetmedıgne
Aselzeliha Gamzec inşallah canım kakasını öyle hergün yapmıyor ama idrarı dolu dolu oluyor. Valla benim kızda ne ararsan var kaka problemi uyuma problemi inan anne olmak çok zormuş
Aselzeliha uyanik_ikra06 bulgur pilavı ve soğanı yiyorum iki gündür bakalım inşallah bi faydası olur insan sütü olmayınca kendini çok kötü hissediyor. Rabbim tüm annelerin yardımcısı olsun
uyanik_ikra06 Aselzeliha amin canım kimse sütsüz kalmasın. Sen sütüm var diye dusun sürekli pozitif ol
efelim Aselzeliha instagramda emzirme danismanligi diye bir sayfa var bir bakın derim. Bir bardak boza içip üstüne iki bardak su için. Günde 3litre su, humana rezene çayı, hurma ceviz badem ben bunları kullanıyorum gerçekten faydası var