aysun1011 Merhaba hanımlar boşanma sürecindeyim eve pedogog gelirmiş bu süreci yaşayan varmı aramızda pedogog gelince ne oluyor neler soruyorlar başınızdan geçen süreçleri anlatırmısınız 8 yaş ve 1,5 yaş erkek çocuğum var tavsiyeleriniz nedir bu konuda