Kızim artık 1 yaşında zaman nede çabuk geciyo o kadar duygusal o kadar guzel bi gün ki bu zaman kadar cektigim herşeyi unutmuş gibiyim. Ne ara büyudu ne ara 1 yaşina girdi sanki herşey dün gibi keske zaman biraz yavaş ilerlese 🫠 bütün anını dolu dolu yaşamak dilegiyle iyiki doğmus bal kızim 🥰🥰