Merhaba kızlar ben mayıs ayında oğluma tuvaleti öğrettim çok güzel ilerliyordu 3 aydır gece bile bağlamazdım asla yapmazdı 2 hafta önce hastaneye yattı 3 gün serumdan falan da korktu ve çıktıktan sonra altına yapmaya başladı sürekli ama hiç söylemiyor büyük küçük farketmez yapıyor bez takmaya başladım 2 gündür mecburen bizim gibi olan var mı öğrenip de başa dönen lütfen yardımcı olun napıcam bilmiyorum deliricem