irosiva Kızlar bu hafta optimum da çok güzel ücretsiz çocuk showları olacakmış oğlum 32 aylık yarım götüreceğim gelen varsa bi kahve içmeyelim miiii
irosiva beybeyy sabahtan bende hastaneye gidicem şehir hastanesine oğlanın sonuçlarınk göstermeye hayırnolsun kötü bişey yoktur umarım
beybeyy irosiva yok ben gölbaşında ikamet ediyorum buraya gidiyorum 6 aylık rutin kontürol siz de kötü bişey yoktur inş