kocayaslisiskodunya
Bende birikim yapmaya karar verdim. Sigarayi birakmak ilk hedefim. 1 hafta sonra randevum var gidicem insallah bir aksilik olmazsa. Bende cok fazla trendyolda dolasiyorum. Soyle bir takıntım var. Bir dugunde giydigim herkesin uzerimde gordugu bir elbiseyi bir daha ayni insanlarin icinde giyemiyorum. Cok kiyafetim var ama ona ragmen yinede hep kiyafet aliyorum.
Calismiyorum eşim tek calisiyor. Kredi kartim var ek kart olarak. Net aylik harcamam 30 bini buluyor. Mutfak bebegin eşyalari giderleri. Onun disinda eve bir cihaz eşya vs. alinacaksa eşimin kartiyla aliyorum😆 sanki benim kartida o ödemiyormuş gibi. Ama artik yeter. Birikim yapmam lazim. Hedeflerim var. İnsallah bu sefer başaririm
Ayriyetten eşim eve gelince disarida onun kartindan cebinden harcamama rağmen sadece bana ait ödeme o kadar oluyor. Bu cidden fazla. Zaten kredi öduyor adam onun tek bir taksidi 35k resmen ayda 2 taksit öduyor gibi oluyor. O yuzden durmam lazim