Bizim çocuk doktorumuzda 4. Ay kontrolünde vermedi. Benim demir değerlerim iyise sütten ona geçeceğini söyledi. Ama hem sosyal medyadaki çocuk doktorları hemde sağlık ocağındaki doktorumuz hemşiremiz başlanması gerektiğini söyledi. Hatta bu yüzden 2. Bir çocuk doktoruna gittik o da başlanmamız gerektiğini söyledi. Bizde başladık şükür kabızlıkta yaşamıyoruz.