Selam kızlar, bebeğim 10 ay 11 günlük ve yürümeye aşırı meraklı yakında yürüyecek gibi belirtileri var . Biz ilk adım olarak nike airforce almıştık hem kombinlerinde giydirmek için hemde minik minik ayakta dururken yere bassın diye. Daha sonra igor sandalet aldım aynı şekilde ancak 19 numaraydı şuan dışarıda hep onu yürütmemizi istiyor tutunarak yürüyorda. Vicco ilk adım almak istiyorum kapalı modellerinden yorumlara ekleyeceğim görsel. Henüz mağazada denetemedim örneğin 20 numara tam olursa onu mu almalıyım 21 de alabilir miyim yani yürüdüğünde giyeceği için bu da bir süreç olduğu için emin olamıyorum var mı önerileriniz?