Kızlar bebeğim 32 günlük gazdan duramıyor yavrum doktorumuz gaz damlası önerdi faydası olmuyor gibi,yediğimi içtiğime dikkat ediyorum hep hergün emziren anne çayı ve kimyon çayı da içiyorum ama faydası olmuyor.3 ay illaki gaz sancısı olacak biliyorjm ama en azından rahatlatacak bir şeyler önerebilecek birisi var mı.Siz neler yaptınız gaz için