Merhabalar kızım 4 ay 7 günlük, bir hafta önce 4.ay aşılarını oldu ve demir damlasına başladık (ferrum) kilosu kadar damlatıp verebilirsiniz dedi doktorumuz. 7 kg olduğu için her gün 7 damla şeklinde veriyorum ama günlerdir çok huzursuz ve sürekli ağlıyor sanki bir yeri ağrıyor gibi, uykuya direniyor çok huysuz. Acaba 4.ay atağı mı geçiriyoruz, demir damlası mı rahatsız etti bilemiyorum. Aynı durumu yaşayan var mı çok zor geçiyor günler :(